Elismerések és díjak

2017

2016

Magyar Brands 2016

2015

Magyar Brands 2015

Superbrands 2015

2013

Magyar Brands 2013

2012

Magyar Brands 2012

Superbrands 2012

2011

Superbrands 2011

2010

Superbrands 2010

2009

Superbrands 2009

2008

Superbrands 2008

2007

Superbrands 2007

Best of Budapest 2007

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2007: Legjobb utazási iroda

Utazó Magazin közönségdíj 2005

Utazó Magazin (közönségszavazat) - Legjobb utazási iroda

2006

Superbrands 2006

Coolbrands 2006

CoolBrands - A Vista - egyetlen utazási irodaként - a Superbrands után a CoolBrands díjat is elnyerte!

Best of Budapest 2006

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2006: Legjobb utazási iroda

2005

Superbrands 2005

Best of Budapest 2005

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2005: Legjobb utazási iroda

Utazó magazin közönségdíj 2005

Utazó Magazin: Legjobb utazási iroda díj

2004

Superbrands 2004

2003

Best of Budapest 2003

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2003: Legjobb utazási iroda

2002

Pro turismo díj 2002

Pro Turismo díj 2002

2002-ben a Vista vezetősége Pro Turismo állami kitüntetést kapott a Vista Utazási Központ és a Vista Visitor Center ötletéért és létrehozásáért, valamint innovatív tevékenységükért. Az elismerésben az idegenforgalmi ágazat többéves kiemelkedő munkát felmutató képviselői részesülnek. A Turizmus Világnapján évente átadásra kerülő kitüntetésre a szakmai szervezetek javasolnak arra méltó személyeket.

Best of Budapest 2002

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2002: Legjobb utazási iroda

2001

Best of Budapest 2001

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2001: Legjobb utazási iroda

Malaysia Airlines - European Top Agents' Award 2001

2000

Best of Budapest 2000

Budapest Week Publishing, Best of Budapest díj: Legjobb utazási iroda

Utazó magazin közönségdíj 2000

Utazó Magazin: Legjobb utazási iroda díj

1998

Podmaniczky-díj

A Városvédők szövetsége adományozta a Vista alapítóinak, Kurucz Jánosnak és Pogány Ferencnek hazánk épített öröksége megóvásában végzett kimagasló munkájáért. A tulajdonosok a díjat a Vista Utazási Központ (1061 Budapest, Andrássy út 1.) épületének helyreállításáért kapták.

Best of Budapest 1998

Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 1998: Legjobb utazási iroda

A díjakról bővebben

A Superbrands márkáról

Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek. A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában működik. A Superbrands-státust független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban. A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. Hazánkban 2004-ben jött létre a Superbrands Program. Az új kezdeményezés szakmai körökben aratott gyors sikerét a Magyar Public Relations Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a Magyar Reklámszövetség, valamint a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesületének támogatása is elősegítette.

Forrás és további információ: www.superbrands.hu

Magyar brands

A  MagyarBrands program alapítóinak a célja, hogy ezzel a díjjal a kiváló magyar márkákat bemutassa és egyben minősítse a hazai fogyasztók számára. A MagyarBrands díj odaítélése azért is értékes a Vista számára, mert alapvetően számszerűsíthető kritériumok – úgy mint tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon - összegzése alapján történik, amelyet ismertség fókuszú fogyasztói kutatás és szakmai elbírálás egészített ki.

A Coolbrands márkáról

Cool márka az, amelyet egyfajta varázslat övez. Varázslat, amely a külvilágban azt az érzetet kelti, hogy az adott márkák fogyasztója kifinomult érzékű és stílusos. A cool márka jellemzően divatos, innovatív, eredeti, autentikus és egyedülálló, a cool márka trendi, friss és izgalmas. Rendkívül erős a fogyasztókban a cool márka iránti birtoklási vágy, ez egyfajta önkifejezési eszköz számukra. Egy cool brand alapvetően nem a fősodorba tartozó tömegmárka, hanem olyan termék vagy szolgáltatás, amely tulajdonosát különlegessé, egyedivé teszi mások és önmaga szemében.

Forrás és további információ: www.kulmarkak.hu (Már megszűnt)

Hova szeretnél utazni?
Szabadszavas
Ár szerint
Dátum szerint (Indulási időpontok)
Iratkozz fel Te is
hírlevelünkre!

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

A megadott email címet regisztráltuk! Kérjük, ellenőrizze email fiókját, a hírlevél feliratkozást aktiválni kell!
Hírlevél feliratkozás

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

A megadott email címet regisztráltuk!