Elismerések és díjak
2017
2016
2015
2013
2012
2011
2010
2009
2008
2007
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2007: Legjobb utazási iroda
Utazó Magazin (közönségszavazat) - Legjobb utazási iroda
2006
CoolBrands - A Vista - egyetlen utazási irodaként - a Superbrands után a CoolBrands díjat is elnyerte!
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2006: Legjobb utazási iroda
2005
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2005: Legjobb utazási iroda
Utazó Magazin: Legjobb utazási iroda díj
2004
2003
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2003: Legjobb utazási iroda
2002
Pro Turismo díj 2002
2002-ben a Vista vezetősége Pro Turismo állami kitüntetést kapott a Vista Utazási Központ és a Vista Visitor Center ötletéért és létrehozásáért, valamint innovatív tevékenységükért. Az elismerésben az idegenforgalmi ágazat többéves kiemelkedő munkát felmutató képviselői részesülnek. A Turizmus Világnapján évente átadásra kerülő kitüntetésre a szakmai szervezetek javasolnak arra méltó személyeket.
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2002: Legjobb utazási iroda
2001
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 2001: Legjobb utazási iroda
Malaysia Airlines - European Top Agents' Award 2001
2000
Budapest Week Publishing, Best of Budapest díj: Legjobb utazási iroda
Utazó Magazin: Legjobb utazási iroda díj
1998
Podmaniczky-díj
A Városvédők szövetsége adományozta a Vista alapítóinak, Kurucz Jánosnak és Pogány Ferencnek hazánk épített öröksége megóvásában végzett kimagasló munkájáért. A tulajdonosok a díjat a Vista Utazási Központ (1061 Budapest, Andrássy út 1.) épületének helyreállításáért kapták.
Budapest Week Publishing - Best of Budapest díj 1998: Legjobb utazási iroda
A díjakról bővebben
A Superbrands márkáról
Superbrand az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett. A márkához kapcsolt értékek olyan érzelmi és/vagy kézzelfogható előnyöket nyújtanak, melyeket a fogyasztók elvárnak és elismernek. A Superbrands egy 1995-ben Nagy-Britanniában, a márkaépítés díjazására létrehozott független szervezet. Mára a világ 57 országában működik. A Superbrands-státust független szakértői bizottság adományozza az általa a cím viselésére méltónak ítélt márkáknak, amelyek ezzel elnyerik a jogot, hogy részt vegyenek a Superbrands Programban. A Superbrands Szervezet egyik legfőbb törekvése, hogy a legerősebb márkák meghatározásával, történetük, sikereik széles körben történő bemutatásával a márkaépítés jelentőségére irányítsa a figyelmet. Hazánkban 2004-ben jött létre a Superbrands Program. Az új kezdeményezés szakmai körökben aratott gyors sikerét a Magyar Public Relations Szövetség, a Magyarországi Kommunikációs Ügynökségek Szövetsége, a Magyar Reklámszövetség, valamint a Márkás Termékeket Gyártók Magyarországi Egyesületének támogatása is elősegítette.
Forrás és további információ: www.superbrands.hu
Magyar brands
A MagyarBrands program alapítóinak a célja, hogy ezzel a díjjal a kiváló magyar márkákat bemutassa és egyben minősítse a hazai fogyasztók számára. A MagyarBrands díj odaítélése azért is értékes a Vista számára, mert alapvetően számszerűsíthető kritériumok – úgy mint tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdon - összegzése alapján történik, amelyet ismertség fókuszú fogyasztói kutatás és szakmai elbírálás egészített ki.
A Coolbrands márkáról
Cool márka az, amelyet egyfajta varázslat övez. Varázslat, amely a külvilágban azt az érzetet kelti, hogy az adott márkák fogyasztója kifinomult érzékű és stílusos. A cool márka jellemzően divatos, innovatív, eredeti, autentikus és egyedülálló, a cool márka trendi, friss és izgalmas. Rendkívül erős a fogyasztókban a cool márka iránti birtoklási vágy, ez egyfajta önkifejezési eszköz számukra. Egy cool brand alapvetően nem a fősodorba tartozó tömegmárka, hanem olyan termék vagy szolgáltatás, amely tulajdonosát különlegessé, egyedivé teszi mások és önmaga szemében.
Forrás és további információ: www.kulmarkak.hu (Már megszűnt)