Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket.
Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik
szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben
biztosítunk elhelyezést.
A repülési időpontok tájékoztató jellegűek. Végleges
információt az úti okmányokkal küldünk.
Beutazáshoz szükséges iratok: útlevél vagy
személyi igazolvány kell, mely min. az utazás utolsó napjáig
érvényes. (NAGYON FONTOS! Azt vigyék magukkal az útra, melynek
számát és adatait a foglaláshoz megadták!)
Helyszínen fizetendő
borravaló (magyar idegenvezetőnek, helyi
idegenvezetőnek és sofőrnek): kb. 35 EUR/fő/út.
Idegenforgalmi adó:helyszínen fizetendő
bejelentkezéskor a hotelbe kb. 2 EUR/fő/éj.
Időjárás:márciusban általában 16-21 fok
szokott lenni napközben. Érdemes vinni azért melegebb holmikat is,
a reggelek és esték hidegebbek még. Kirándulásokhoz kényelmes, laza
öltözet és cipő ajánlott. A cipő különösen fontos, mivel
dimbes-dombos a terep. Eső előfordulhat, ezért vigyünk magunkkal
esőkabátot is. Átlagosan a napi napsütéses órák száma kb. 6.
Érdemes vinni fürdőruhát, mivel elképzelhető, hogy lesz alkalom
fürdésre a program során.
Időeltolódás
: -1 óra Magyarországhoz képest.
Pénznem: 2002. január 1-je óta a hivatalos
fizetőeszköz az euró Madeirán. Sok helyen lehetséges a
bankkártyával történő fizetés.
Elektromos hálózat: 220 V/50 Hz. A portugál
elektromos aljzatok megfelelnek az európai szabványnak, így
átalakítóra nincs szükség.
Ivóvíz:a csapvizet nem, helyette a palackozott víz
fogyasztását ajánljuk.
Vacsoracsomag tartalma: 6 hotelvacsora
itallal és 1 Madeira-est (portugál étteremben, 3 fogás és ital,
folklórműsorral)
Helyszínen foglalható fakultatív
programok: kiegészítő, a helyszínen foglalható
fakultatív programok vásárlására a helyszínen nyílik lehetőség.
Pontos információ a helyszínen.
Tervezett helyszíni fakultatív programok:
- Dzsiptúra kb. 55 EUR/fő
- Porto Santo kb. 115 EUR/fő - bővebb információ a
helyszínen!
A programok és a hotel változtatásának jogát
fenntartjuk!
A kirándulások sorrendje változhat (időjárás,
foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt).
Prospektus képanyaga: felhívjuk kedves
Utasaink figyelmét, hogy a prospektusban megjelentetett képek
illusztrációk. A fotók általában az Önök utazása előtt több
hónappal készülnek, ezért előfordulhat, hogy a prospektus képei nem
az aktuális állapotot tükrözik.
Panaszkezelés: bármilyen jellegű panasz
esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az
esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban a helyszínen
orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek
jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a
hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.
Elő- és utószezoni szolgáltatások,
árak: előfordul, hogy elő- és utószezonban a
szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek.
Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe
vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs
befolyással.
Légkondicionáló berendezések:a legtöbb hotelben a
légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben
fűt) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban
üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és
ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya
használatával.
Széfhasználat, elveszett tárgyak: kérjük,
vigyázzon értékeire és irataira, ezeket minden esetben helyezze el
a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal
felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a
recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés
ellenében.
Adatvédelem: a foglaláshoz bekért adatokat az
adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért
információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még
közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.