Az útlevélnek legalább a hazaérkezés napjáig kell érvényesnek lennie.
Az utazás átszállással történik.
A programváltozás jogát fenntartjuk, a kirándulások sorrendje változhat!
Az út indításához minimális csoportlétszám szükséges: 15 fő!
Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést. A nem visszaváltható repülőjegy árát a légi fuvarozó nem- így az utazászervező sem- téríti vissza az utazó felmondásának időpontjától és indokától függetlenül.
Háromfős foglalás (3 fő egy szobában) nem tehető!
Sheraton Miyako Hotel Osaka vagy hasolnó
Igyekszünk a fent említett hotelekben elszállásolni Önöket. Amennyiben külső körülményekből fakadóan változtatás válik szükségessé, hasonló vagy magasabb komfortfokozatú hotelekben biztosítunk elhelyezést.
A repülési időpontok tájékoztató jellegűek. Végleges információt az úti okmányokkal küldünk.
Időjárás: A március végi és áprilisi középhőmérséklet 2-3 °C-kal magasabb, mint Magyarországon. A parkok, a kertek ilyenkor már nagyon szépek. Valószínűleg erre az időszakra esik a Japán egyik nagy attrakciójának számító cseresznyefa-virágzás. Eső előfordulhat.
Egészségügyi előírások: Védőoltásra nincs szükség.
Valuta: Japán hivatalos pénzneme a japán jen (JPY). Bár a kártyás fizetés ma már széles körben elfogadott, kisebb üzletekben, szentélyeknél, helyi éttermekben és vidéki területeken továbbra is gyakori a készpénzhasználat, ezért érdemes magunknál tartani egy kisebb összeget jenben. Az USD készpénzben elfogadott.
Időzóna: Magyarországhoz képest plusz 8 óra, de az időeltolódás az európai nyári időszámítás idején csak 7 óra.
Repülési idők: Budapestről Dubaiig a repülőút hossza kb. 5 óra, Dubaiból Japánig kb. 10 óra.
Útlevél: Az útlevélnek legalább a hazaérkezés napjáig kell érvényesnek lennie.
Vízum: 2024. szeptemberi információk alapján magyar állampolgároknak nem szükséges.
A programok és a hotelek változtatásának jogát fenntartjuk!
A kirándulások sorrendje változhat (időjárás, foglaltság, bármilyen egyéb külső ok miatt).
Prospektus képanyaga: felhívjuk kedves Utasaink figyelmét, hogy a prospektusban megjelentetett képek illusztrációk. A fotók általában az Önök utazása előtt több hónappal készülnek, ezért előfordulhat, hogy a prospektus képei nem az aktuális állapotot tükrözik.
Panaszkezelés: bármilyen jellegű panasz esetén kérjük, jelezzék az idegenvezetőnek, mert kollégánk tudja az esetleges problémákat leghamarabb és leghatékonyabban a helyszínen orvosolni. A helyben nem megoldható problémákról készítsenek jegyzőkönyvet kollégánk segítségével, ez a dokumentum szolgál a hazautazás utáni panaszkezelés alapjául.
Elő- és utószezoni szolgáltatások, árak: előfordul, hogy elő- és utószezonban a szállodák egyes szolgáltatásai nem, vagy csak részlegesen működnek. Ezeket a körülményeket irodánk az árak kalkulálásánál figyelembe vette. Irodánk a szolgáltatások összetételére nincs befolyással.
Légkondicionáló berendezések: a legtöbb hotelben a légkondicionáló központilag irányított (nyáron hűt, hűvösebb időben fűt) és csak részlegesen, bizonyos időpontokban és napszakokban üzemel. A legtöbb esetben a légkondicionáló csak zárt ajtók és ablakok esetén működik, a szobakulcs vagy kártya használatával.
Széfhasználat, elveszett tárgyak: kérjük, vigyázzon értékeire és irataira, ezeket minden esetben helyezze el a szállodai széfben! Sem a szállodák, sem irodánk nem vállal felelősséget az elveszett tárgyakért. A széfek a szállodákban a recepción és egyes szobákban találhatók, alkalmanként térítés ellenében.
Adatvédelem: a foglaláshoz bekért adatokat az adatvédelmi törvény előírásainak megfelelően kezeljük, ezért információt foglalásukkal vagy adataikkal kapcsolatban még közvetlen hozzátartozóiknak sem adhatunk ki.