Bemutatkozik a Lufthansa Allegris
Beküldő: Vista 2024-08-15 12:18:38
Bemutatkozik a Lufthansa Allegris
A hosszabb (long haul) repülésekben aktívan érdekelt, igényesebb európai (így hazai) utazói körökben kialakult egy közvélekedés, hogy inkább az ázsiai légitársaságok igyekeznek kényelmesebbé, tenni a repülést. Most a nagy európai légitársaságok közül a Lufthansa adott csattanós jelet arról, hogy nem tétlenkednek és német technikai alapossággal, figyelemre méltó újításokkal rukkolnak elő az utazók kegyeiért folyó versenyben.
Lufthansa Allegris nevet adtak a minőségi új hullámnak. Az allegris szó örömteliséget jelent többes számban. A Lufthansa 2024 májusától sok távolsági járatán minden osztályon (first, business, premium economy, economy) átalakította az üléseket, valamennyi osztályon kényelmesebbé változtatta az utazást!
Konkrétan hogyan lesz nekünk jobb, ha Lufthansa átalakított gépein utazunk? Az első osztályon Suite Plus elnevezéssel különálló, kétágyas kabint kínál, mennyezetig érő falakkal és teljesen zárható ajtóval. A kabinban található egy nagy asztal és két széles ülés, amely igény szerint, franciaággyá alakítható.
Először a Lufthansánál az utasoknak a business osztályon is saját lakosztályuk lehet mellkasig érő falakkal, tolóajtókkal. Minden lakosztálynak van saját ruhásszekrénye, mini bárja. Ráadásul az Allegris koncepcióval nagyobb lett a választási szabadság az ülések tekintetében, a magasabb utasok 2,20 méteres ágyat kaphatnak, és itt is kialakíthatók kétszemélyes fekvőfelületek. Az összes ülés fűtési és hűtési rendszerrel van felszerelve, azaz az utazó a saját igényei szerint állíthatja be a hőmérsékletet. A kényelmi fejlesztések listája itt még nem ér véget!
A prémium turista osztály esetében az Allegris több lábteret kínál, egy kihajtható lábtartót és az eddiginél jobban hátra dönthető széket. Úgy alakították ki az ülést, hogy a jobban döntött pozíció sem árt a mögöttes utas kényelmének!
A turista osztály kényelmessége is javult az Allegris fejlesztés révén. A légitársaság ugyanis jelentősen több választási lehetőséget, azaz nagyobb ülésosztást (79 centiméteres és 86 centiméteres) kínál, például az első sorokban extra lábteret lehet foglalni és szabad helyet magunk mellett. Beépített tablet tartók, USB pontok is rendelkezésre állnak.
Az újításokhoz ráadásul új gépek is hozzájárulnak: Airbus A350 és Boeing 787-900
Az Allegris projekt hosszú távú, hiszen 2030-ig több mint 200 gépen valósul meg, és az elkövetkező években már rövidebb járatokon is elkészülnek a kényelmi fejlesztések.
Mivel momentán az Allegris által érintett desztinációk zömében észak-amerikaiak, így még kevesebb érv szól amellett, hogy olyan légitársaságot válasszunk, ami Budapestről keletre repülést (értsd időveszteséget) tartalmaz a csatlakozáshoz.
Az Allegris koncepcióval a Lufthansa célja, hogy minden utasosztályban a lehető legmagasabb szintű kényelmet és szolgáltatást biztosítsa, ezzel is fokozva az utazási élményt és a versenyképességét a globális légiközlekedési piacon.