Facebook porcelánok a KLM Boeingján
Beküldő: Vista 2011-04-29 11:38:00
A KLM Holland Királyi Légitársaság arra ösztönzi a Facebook rajongókat, hogy cseréljék le Facebook profil fotójukat egy inspiráló üzenettel körülvett delfti kékporcelánra. A legérdekesebb kékporcelán kreatívokat egy igazi KLM Boeing 777-200-as repülőgépre helyezik el. A 2011. április 27-én indult kampány neve Tile & Inspire - tájékoztatta a Turizmus Online-t a légitársaság.
Habár a Tile & Inspire leginkább a Facebook-ra helyezi a hangsúlyt, a kampány hozzáférhető mindenki számára az Interneten. Hollandiában a Hyves-en is elérhető. Azoknak, akiknek nincs Facebook vagy Hyves profiljuk, ugyanúgy készíthetnek delfti kékporcelánt maguknak a www.tileyourself.com weboldalon, és így esélyük van az általuk készített kreatívval felkerülni a KLM repülőgép testére. A repülőgépre szánt üzenetek kínai, holland, angol, német, norvég, portugál, orosz, svéd, francia és spanyol nyelveken készíthetők el. Végül, a legjobb üzeneteket ráhelyezik a repülőgépre, amely elrepíti azokat több célállomásra is. Erik Varwijk, a KLM ügyvezető igazgatója nyilatkozta: “Ezzel az új kampánnyal a KLM további lépest tesz a Az élmény útközben kezdődik stratégiájában. A Tile & Inspire kampány egy újabb kezdeményezés, hogy ösztönözzük utasainkat világszerte és aktíváljuk őket, ahogyan ezt tettük a sikeres KLM surprise és az egész világon eleterjedt Luggage tag kampányunkkal is”. A delfti kékporcelánok a holland kultúra része. A kékporcelánokat általában holland jelképekkel díszítik, mint például szélmalmokkal vagy halászhajókkal. Ezeket a holland képeket sokszor néhány bölcs mondással vagy inspiráló közmondással egészítik ki. Sok éven keresztül a holland házakat ilyen kékporcelánokkal díszítették.