ZOE, a világ első virtuális személyi cruise-asszisztense
Beküldő: Vista 2019-02-14 15:22:41
ZOE-t mesterséges intelligencia táplálja és kifejezetten az MSC Cruises vendégeinek fejlesztették. Az MSC Cruises és a HARMAN Connected Services együttesen hozta létre az igazi Cruise-élményt a Machine Learning, a Natural Language Processing és a Smart Audio technológia használatával. De hogy pontosan ki is ZOE, az a cikkből kiderül.
A világ első virtuális személyi cruise-asszisztense egy új vendégcentrikus szintre emeli az MSC Cruises szolgáltatásait, mely új élményekkel fogja gazdagítani a vendégek eleve nagyszerű hajóútját. A HARMAN és a Samsung Electronics együttműködésével kifejlesztett ZOE egy hangvezérelt mesterséges intelligencia, amely minden kabinban megtalálható és amely hét nyelven tud kommunikálni. Képes az utazással kapcsolatos több száz kérdésre válaszolni, információkat nyújt a fedélzeti szolgáltatásokról, útmutatást, javaslatokat és segítséget nyújt akár egy szolgáltatás lefoglalásában. Egy nagyon könnyen használható eszköz: a vendégeknek csak egy „OK ZOE” -t szükséges mondaniuk, és készen is áll a segítségadásra. A fejlett hangfelismerő funkció mindenki számára egyszerűvé teszi a használatát, hiszen elég csak hangutasításokkal irányítani ZOE-t. Az MSC Cruises továbbra is vezető a legújabb technológiák alkalmazásában és a lehető legjobb vendégélmény nyújtásában. A ZOE az MSC Bellissima fedélzetén fog debütálni és a jövőben minden új hajón elérhető lesz, köztük a közelgő MSC Grandiosa és az MSC Virtuosa fedélzetén is 2020-ban.
A ZOE fizikai kialakítása fejlett hangzást biztosít a távoli mikrofonokkal és professzionális minőségű hangszóróval a legjobb hangélmény érdekében. A vendégek élvezhetik a gyors válaszidőt a legmodernebb négymagos processzorok integrációjának köszönhetően, és lehetőségük van arra is, hogy telefonjaikat közvetlenül a készülékhez csatlakoztassák Bluetooth-on keresztül, hogy zenét hallgathassanak a privát kabinjukban. A ZOE-t úgy tervezték, hogy könnyedén tudjon csatlakozni a TV-hez, és hogy több mint 800 leggyakrabban feltett kérdésre válaszoljon. ZOE folyamatosan tanul és válaszait a valódi helyzetek alapján fejleszti. ZOE-nak egyáltalán nem célja, hogy felváltsa a személyzet és a vendégek közötti kommunikációt, egyszerűen csak megkönnyíti az utasok felhőtlen és kényelmes pihenését, úgy hogy bármit megtudhatnak kabinjukban fekve is.