ZOE, a világ első virtuális személyi cruise-asszisztense

ZOE-t mesterséges intelligencia táplálja és kifejezetten az MSC Cruises vendégeinek fejlesztették. Az MSC Cruises és a HARMAN Connected Services együttesen hozta létre az igazi Cruise-élményt a Machine Learning, a Natural Language Processing és a Smart Audio technológia használatával. De hogy pontosan ki is ZOE, az a cikkből kiderül.

kep

A világ első virtuális személyi cruise-asszisztense egy új vendégcentrikus szintre emeli az MSC Cruises szolgáltatásait, mely új élményekkel fogja gazdagítani a vendégek eleve nagyszerű hajóútját. A HARMAN és a Samsung Electronics együttműködésével kifejlesztett ZOE egy hangvezérelt mesterséges intelligencia, amely minden kabinban megtalálható és amely hét nyelven tud kommunikálni.  Képes az utazással kapcsolatos több száz kérdésre válaszolni, információkat nyújt a fedélzeti szolgáltatásokról, útmutatást, javaslatokat és segítséget nyújt akár egy szolgáltatás lefoglalásában. Egy nagyon könnyen használható eszköz: a vendégeknek csak egy „OK ZOE” -t szükséges mondaniuk, és készen is áll a segítségadásra. A fejlett hangfelismerő funkció mindenki számára egyszerűvé teszi a használatát, hiszen elég csak hangutasításokkal irányítani ZOE-t. Az MSC Cruises továbbra is vezető a legújabb technológiák alkalmazásában és a lehető legjobb vendégélmény nyújtásában. A ZOE az MSC Bellissima fedélzetén fog debütálni és a jövőben minden új hajón elérhető lesz, köztük a közelgő MSC Grandiosa és az MSC Virtuosa fedélzetén is 2020-ban.

kep

A ZOE fizikai kialakítása fejlett hangzást biztosít a távoli mikrofonokkal és professzionális minőségű hangszóróval a legjobb hangélmény érdekében. A vendégek élvezhetik a gyors válaszidőt a legmodernebb négymagos processzorok integrációjának köszönhetően, és lehetőségük van arra is, hogy telefonjaikat közvetlenül a készülékhez csatlakoztassák Bluetooth-on keresztül, hogy zenét hallgathassanak a privát kabinjukban. A ZOE-t úgy tervezték, hogy könnyedén tudjon csatlakozni a TV-hez, és hogy több mint 800 leggyakrabban feltett kérdésre válaszoljon. ZOE folyamatosan tanul és válaszait a valódi helyzetek alapján fejleszti. ZOE-nak egyáltalán nem célja, hogy felváltsa a személyzet és a vendégek közötti kommunikációt, egyszerűen csak megkönnyíti az utasok felhőtlen és kényelmes pihenését, úgy hogy bármit megtudhatnak kabinjukban fekve is.

 

Válogass kedvedre MSC hajóútjainkból!

Legújabb cikkek

Még nem tudtál dönteni?
Iratkozz fel hírlevelünkre és segítünk
legújabb és legjobb ajánlatainkkal!

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

Elfogadom, hogy megadott személyes adataimat a Vista saját marketing tevékenységéhez, közvetlen üzletszerzés, piackutatás és tájékoztatás céljára telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton (pl. sms, mms, e-mail), automatizált hívórendszeren keresztül, illetve postai úton felhasználja, valamint harmadik félnek átadhatja a hatályos jogszabályok szerint. Tudomásul veszem, hogy a marketing@vista.hu elektronikus címek(en) keresztül kérhetem a nyilvántartott személyes adataim törlését, módosítását, illetőleg a kezelt adatokról való tájékoztatást.

A megadott email címet regisztráltuk! Kérjük, ellenőrizze email fiókját, a hírlevél feliratkozást aktiválni kell!
Hírlevél feliratkozás

Alig várod, hogy újra utazhass? Akkor jó helyen jársz! Iratkozz fel és igyekszünk minden hasznos információt összegyűjteni számodra, amelyek segítségedre lesznek a járvány utáni következő úti célod megszervezésében.

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

A megadott email címet regisztráltuk!
Hírlevél feliratkozás

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

A megadott email címet regisztráltuk!