Norwegian Cruise Line - Free at Sea

Miért válasszam a Free at Sea-t?

A Free at Sea ajánlattal a hajóutak árazását kívántuk egyszerűsíteni, oly módon, hogy kategóriánként két általános árszintet vezettünk be:

  • Az alap összeg már tartalmazza a szolgáltatásban foglalt választható csomagokat, mint a páratlan étkezési élményt, és a díjnyertes szórakoztató és szabadidős tevékenységeket.
  • Ezen felül a kiválasztott csomagot fix áron (az utazás hosszától függően) lehetséges Free at Sea-é tenni, két ingyenes csomag választásával.

Választhatok több mint két szolgáltatást?

A standard Free at Sea szolgáltatás 2 választható csomagot tartalmaz minden kabin kategóriához, a belső kabintól a mini lakosztályig. A magasabb kategóriás kabinok – beleértve a Concierge kabint, a Norwegian Joy fedélzetén – mint a Lakosztályok és a The Heaven Lakosztály, már tartalmazzák a szolgáltatást. Az időszakos akciók lehetővé tehetik, hogy az utasok több csomagot is választhassanak.

Mit tartalmaz a Premium Italcsomag?

A Prémium Italcsomag tartalmazza a széleskörű alkoholos és alkoholmentes koktélokat, borokat (maximum US$ 15 poharanként), valamint az üveges söröket, melyeket a hajó összes éttermében és bárjában kikérhetnek.

Mi történik, ha egy utas több mint US$15-ért szeretne italt fogyasztani?

Ebben az esetben az utasnak csak a különbözetet kell kifizetni. Ha a vendég úgy dönt, hogy üveges pezsgőt vagy bort szeretne vásárolni, úgy 20%-os kedvezményben részesül.

Milyen étkezési lehetőségeket tartalmaz alapjáraton a szolgáltatás?

A vendégek széleskörű ingyenes ételkínálatból választhatnak, beleértve a főéttermeket, melyek naponta változó menüsorral rendelkeznek, a büfé éttermeket kihelyezett szakácsokkal, a 24 órás éttermeket, valamint a hajón található ingyenes ázsiai éttermeket is.

Mit tartalmaz a speciális étkezési csomag?

A hajóút hosszától függően, a csomag 1-5 étkezést tartalmaz a remek Cagney’s Steakhouse, Tappanyaki, Le Bistro, La Cucina, Margaritaville, MOderno Churrascaria, Los Lobos and Q éttermek egyikében.

A kabinban lakó összes utasnak - beleértve a gyerekeket - ugyanazokat a csomagokat kell választaniuk?

A foglalásban lévő első és második személy jogosult a Free at Sea szolgáltatásra. Mind a két utasnak ugyan azokat a csomagokat kell választania.

Miért nincs lehetőség több személynek a szolgáltatás megvásárlására?

A Free at Sea szolgáltatással, a lehető legelőnyösebb ajánlatot kínáljuk a hajózni kívánó utasoknak. Azonban, mivel a szolgáltatás csak 2 főre lett tervezve, nincs általános Free at Sea árkalkuláció több utas esetére. Egyszemélyes ital, étkezési és internet csomagok viszont már rendelkezésre állnak 2-nél több utas esetén is.

Egyedül utazó vendégeknek is elérhető a Free at Sea szolgáltatás?

Az egyedül utazó vendégek Studio és Standard kabinban helyezkednek el. Ők ugyanúgy jogosultak a Free at Sea-re, ami ebben az esetben csak egy személyes szolgáltatást jelent.

A Free at Sea szolgáltatást mindenképpen foglaláskor kell kiválasztani, vagy később is hozzá lehet adni?

A foglalást 24 órával indulás előtt lehet legkésőbb megváltoztatni, így addig adható hozzá a Free at Sea szolgáltatás is.

Meddig lehet a már kiválasztott csomagokon módosítani?

A választott csomagokat és szolgáltatásokat az indulás előtti utolsó napig lehet módosítani. Vagyis 24 órával az indulás előtt már nem lehet változtatni rajtuk.

Legújabb cikkek

Még nem tudtál dönteni?
Iratkozz fel hírlevelünkre és segítünk
legújabb és legjobb ajánlatainkkal!

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

Elfogadom, hogy megadott személyes adataimat a Vista saját marketing tevékenységéhez, közvetlen üzletszerzés, piackutatás és tájékoztatás céljára telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési úton (pl. sms, mms, e-mail), automatizált hívórendszeren keresztül, illetve postai úton felhasználja, valamint harmadik félnek átadhatja a hatályos jogszabályok szerint. Tudomásul veszem, hogy a marketing@vista.hu elektronikus címek(en) keresztül kérhetem a nyilvántartott személyes adataim törlését, módosítását, illetőleg a kezelt adatokról való tájékoztatást.

A megadott email címet regisztráltuk! Kérjük, ellenőrizze email fiókját, a hírlevél feliratkozást aktiválni kell!
Hírlevél feliratkozás

Alig várod, hogy újra utazhass? Akkor jó helyen jársz! Iratkozz fel és igyekszünk minden hasznos információt összegyűjteni számodra, amelyek segítségedre lesznek a járvány utáni következő úti célod megszervezésében.

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

A megadott email címet regisztráltuk!
Hírlevél feliratkozás

Hibás vagy hiányzó adat!

Hibás vagy hiányzó adat!

A megadott email címet regisztráltuk!